Baha

Måste bara påpeka att jag insåg att jag skrev att jag "planerar en spontan grej". Eh, själva grejen med spontana saker är ju att de INTE är planerade. Hur tänkte jag där? x) Aja, fortfarande ska jag be att få återkomma senare i detta ärende!
   Denna eftermiddag har jag haft en lång körövning inför vår julkonsert på tisdag. Tror det kommer bli sjukt mäktigt, det är typ 7 olika körer som ska vara med. Sedan skulle kvällen ha spenderats med eurovisionplanering, vilket ju blev inställt. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. Sova kanske? ^^ Dock vill jag inte att det ska bli morgon för jag vill inte skriva tenta! -.- Men, ju fortare jag blir klar med den, desto fortare blir det jullov, och det är ju sjukt nice! Så ni får ta hand om er hörreni!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0