28 december

Ligger på min madrass, lyssnar på Fix You med Coldplay och gråter över mitt patetiska liv. Haha, skoja bara ;) lite småtjurig är jag, inget mer. Men det är typ normaltillstånd nu när min faster är här och invaderar alldeles för mycket av min personliga bubbla ^^
   Såg på vår High School Musical förut. Det var rätt underhållande, hehe. Borde kanske rycka upp mig och typ läsa kurslitteraturen jag ligger efter med... Lol, skulle inte tro det va? Det tar vi i Januari! På tal om januari, måste säga att jag har en känsla av att 2014 kommer att bli ett mycket bra år. Bara en sån sak som att jag blir moster då, liksom. Pretty epic... Aja, have to leave now, bye.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0