Tjulelulu

Har inte så mycket att säga egentligen... Spenderar tid på en gammal favoritplats, golvet i mitt rum, numera även kallat "Olles sovplats". Det är trevligt att ha en madrass här för en gångs skull, brukar vara ganska hårt annars liksom :P Nej, men allvarligt talat så brukar jag faktiskt vara på mitt golv ganska mycket. Har liksom inte så mycket sittplatser i mitt rum....
Är det bara jag som är jäkligt trött på det här back and forth-vädret eller? Make up your mind någon gång! -.- Just nu är det sol i alla fall, men tror det regnar också... Ok, det gjorde faktiskt inte det! Niiice ;) Jaa, vad har man gjort idag då? Ringt lite samtal (12 kvar nu), lagt upp grejer på simsbloggen, ätit flingor i brist på annat godis/bakverk och gråtit till OC. Det var väl typ det :P Nu ska jag hitta på nåt, hejdå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0