Idag.

Avundsjuk på folk som kan köra fingrarna genom håret och rufsa till det och så ser det skitsnyggt ut xD Har fått nån grej att jag börjat göra det men det ser bara dumt ut :P
Imorse vaknade jag och mådde jätteilla. Det känns bättre nu, men ger mig själv ledigt från "telefonjobbet" idag iallafall. Har spenderat dagen med att titta på tv. Verkligen. Den har varit på ända sedan jag gick upp imorse. Tycker jag förtjänar en riktigt slapp dag nu när jag ändå inte riktigt mår på topp, liksom.
Igår däremot var en riktig toppendag, minus telefonsamtalen då ;) Så, nej, man kan inte vara på topp jämt, helt enkelt och det tycker jag är rätt skönt faktiskt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0