😂👌

Haha, assÄ dramat pÄ Loreens insta denna helgen... Bloody hilarious! xD Men det Àr fint att vi warriors "have each other's backs" i alla fall :P
Annars sÄ har jag haft en fin dag. Start pÄ nolle-P med fika och lekar i Vasaparken, regnade en del men alla var glada och nöjda ÀndÄ sÄ det var bra! :)
Sen gick jag hem till Johanna och Gerry som bjöd familjen pÄ mat. Drog vidare till solsidan för lite glass och sen tog vi en promenad runt strömmen. VÀl tillbaka gjorde vi scones och plöjer igenom en brittisk komediserie. Kul grej, Johanna har berÀknad födsel 16 februari, vilket alltsÄ Àr en vecka efter Camillas och en vecka före min födelsedag, rÀtt roligt om det blir sÄ ;)
Imorgon blir det uppstart med nya kursen som handlar om teknik och naturvetenskap, vilka Àr tvÄ "Àmnen" som man jobbar med i förskolan. Ingen lust alls att börja plugga igen, men tror det blir bra nÀr det vÀl kommer igÄng :) Ses snart!


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag Àr 25 Är. Om ni vill lÀsa om mina mÄnga besattheter, tankar om livet och vardagsberÀttelser sÄ Àr ni vÀlkomna :)

RSS 2.0