Trötttrötttrött...

Fattar inte varför jag är så himla trött? Ja, jag har varit uppe sent och gått upp tidigt på morgnarna, men inte extremt. Jag kan liksom känna påsarna under ögonen. I vanliga fall brukar man ju "bara" se att man har påsar under ögonen, men nu känns det som någon sitter och drar i dem eller nåt. Men ikväll blir det hemmafest med sis och sen blir det upp igen halv 7 imorrn, som sagt, life is good!
   Idag har jag anmält mig till att bli fadder under Nolle-P för de som börjar till hösten. Så jag får på sätt och vis vara med om det igen, förhoppningsvis, jag vet inte om man får vara automatiskt när man anmäler sig eller om det är något sorts uttagning, men hoppas på att få vara med i alla fall! På tal om det borde jag verkligen sy på mina märken på min overall, har fortfarande inte gjort det... Vilket per definition också betyder att jag inte har varit på en enda kravall (overall-fest) än, riktigt dåligt! Det får jag ändra på innan terminen slutar! Puss, hej <3
   Ok, måste bara få säga detta! Loreen och bond ska uppträda på samma festival i Marocko i maj! Visserligen på olika dagar, men ändå, fatta vad coolt, mina två största musikfavoriter på samma festival. Synd att det skulle vara så jäkla långt till Marocko xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0