Speed of sound

Det här varit en (alldeles för) slapp vecka. Jag har verkligen inte gjort något alls. Eller jo, jag har faktiskt lärt mig sopranstämman till Credo-satsen som det var frivilligt att göra, att den på sätt och vis valdes bort för att den är lång och krånglig tycker jag låter väldigt konstigt, den gick snabbt att lära sig tycker jag. Så någon nytta har jag faktiskt gjort (typ), hehe.
   Nu ska jag alldeles strax komma upp ur soffan och åka och hämta mitt nya pass som jag gjorde förra veckan. Camilla och har ju nämligen sedan rätt länge planerat att åka till Skottland, från början skulle vi åka sommaren efter min student, men ekonomin satte stopp, haha. Så nu blir det sommaren efter Camillas student istället. Förhoppningsvis blir det av, i alla fall.
  Ok, en liten uppdatering på läget blev det i alla fall. Är lite för fast i candy crush och tetris battle för att hinna med något annat just nu xD Förresten! En vettig sak till har jag faktiskt gjort! Jag började med ett inlägg på simsbloggen som Olle har väntat på att jag ska göra hur länge som helst. Kom dock inte så långt för det var ju sååååå jobbigt att leta bilder till det, förstår ni, men ska väl göra klart det sen när jag kommer hem. Bye bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0