Kattkvinnedrömmen krossad

Såg en bild på en tjej tillsammans med en massa katter och så stod "my future life", min tanke var då "lol, mine too". Sen insåg jag att jag är ju typ rädd för varenda djur på denna planet så jag skulle aldrig klara av att bo med 15 katter. Tveksamt om jag skulle klara en faktiskt. There goes that dream! ^^ Nej, skämt åsido så är jag livrädd för ormar och tycker att det är obehagligt med hundar som hoppar på en, annars är jag inte så jätterädd för djur faktiskt.... Katter kan ju dock vara lite sådär lömska typ, men skaffar man 15 st borde det väl rimligtvis alltid vara någon som vill kela med en, right?
Vet inte vad jag ville med detta inlägget riktigt, men det var vad ni fick av mig idag och med tanke på hur extremt givmild jag är med information om allt och inget här i vanliga fall så får ni faktiskt vara nöjda ändå, så det så!


Kommentarer
Olle

du älskar ju Raffe!!!

Svar: Haha, ok, jag gillar inte STORA hundar som hoppar då :P
Karolin

2013-04-10 @ 14:30:27
URL: http://olledolle.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0