Fattar nada...

Alltså först står det så här: "...skriva en text till seminariet som ska behandla något ur de böcker eller artiklar som valts ur litteraturlistan. Avsluta med en diskussionsfråga" sen lite längre ner står det så här "Texterna till seminariet ska omfatta följande innehållspunkter: Beskriv de estetiska uttryckformerna, Reflektera över hur barn kan tänkas uppfatta uttrycksformerna osv osv". Är jag dum i huvudet eller är inte detta två olika instruktioner som rimligtvis inte kan kombineras i samma text? I don't get it! Men jag måste börja skriva nu, för den ska vara inne imorrn så det får väl bli som det blir antar jag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0