14/4

"Om du ska träffa någon, eh ja, nån kille, som jag känner, så känner jag ju honom." "Vad bra" "Ja, så nu vet du det." x)
   Slut på husfriden snart! Har ju som sagt haft huset helt för mig själv hela helgen ända sen fredagkvällen. Fett nice :) Men nu kommer alla hem igen om några timmar eller så, så får väl njuta av den så kallade tystnaden de sista timmarna nu.
  Undviker att tänka på att det blir att skriva ännu en litteraturseminarie-text imorrn. Blä! Har inte tänkt på skolan alls under hela helgen, men nu är det väl dags att börja förbereda sig för en ny vecka snart...


Kommentarer
Olle

villintevillintevillintevillintevillintevillinte!!!vill ha helg igeeeen!!!

Svar: Hahah, min blogg kallar din kommentar misstänkt spam xD
Karolin

2013-04-14 @ 22:17:42
URL: http://olledolle.blogspot.com
Olle

HAHAHA!! XD din blogg har så rätt såååå ^^

2013-04-15 @ 21:54:35
URL: http://olledolle.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0