07.20

Har icke fått tillräckligt med sömn inatt. Men det är mitt eget fel såklart. Jag och Canilla är ensamma hemma för mamma och pappa har dragit till Malta (pappa tog med sig nyckeln till cykelförrådet dit så min cykel får stå i hallen på nätterna tills de kommer tillbaks xD), så då liksom blir det automatiskt att jag stannar uppe mycket längre än i vanliga fall. Idag kommer bli en sån dag när jag gör massa konstiga grejer för att jag är trött. Jag började med att glömma bort att tvätta ansiktet som jag allttid gör, kom på det när jag tog på foundation. Nästa grej som hände var att jag la mobilen i necessären istället för foundationborsten. Eh... ok, liksom? Det kommer nog bli en rolig dag i alla fall. Nu ska jag snart ta spårvagnen för att åka o ha musikverkstad (äntligen nåt jag kan!), sen ikväll ska Camilla och jag parta och sen ska jag upp lika tidigt morgonen efter det igen. Det är tufft när det är tufft! x)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0