Update

Tar ett litet snabbmobilinlägg till då. På väg hem nu. Kul o träffa morbror och kusiner, var ett tag sen sist.
Har börjat inse att jag nog måste gå till optikern och skaffa nya glasögon. Har börjat känna nu med all läsning till skolan att det är jobbigt för ögonen och att jag behöver mer ljus än förut och så. Usch, det är ju inte lite pengar det går på... Aja, det lär få bli ett senare problem. Det var alltså bara ännu en snabb uppdatering, ska försöka återkomna med ett ordentligt inlägg imorrn eller så. Pussar! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0