Tough Thursday

Har vart en jobbig dag idag, jag har känt mig så otroligt trött! Håller nog på och bli förkyld, skulle jag gissa... Aja, man är ju van. Sista föreläsning lyfte dock humöret, det handlade om musik, så då var ju jag nöjd. Vi fick sjunga lite och lyssna på lite musik och så. Har eventuellt hittat en låt som kan bli en ny besatthet, vi får se.
   Efter skolan gick jag till solsidan för att hälsa på Sofia. Trodde jag, hon var ju nämligen ledig vilket mannen i cowboy-hatt upplyste mig om typ innan jag knappt hade kommit in på gården. Han kände tydligen igen mig. Känns inte som jag har vart där så ofta men det har jag kanske då... Slut på dagens svammel, för nu ska jag gå, hejdå!


Kommentarer
Olle

din blogg ser jätteknas ut för mig nu :s haha du e solsidans enda stamkund! xD

Svar: De höll på med underhåll av blogg.se-sidan igår, det kanske var därför :P Haha, jag är väl det ^^
Karolin

2012-09-06 @ 20:45:04
URL: http://olledolle.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0