Tenta-P

Idag är det pluggverkstad som gäller för mig. Alltså, det är helt sjukt, tentan är om 4 dagar och det känns inte som jag kan någonting! Här kan man snacka "paniken som uppstår". Och inte nog med det, har en förkylning som är på väg vilket drar ner min energinivå rätt bra, vilket är ganska så dålig tajming just nu, jag har svårt att hålla orken uppe och plugga så att jag lär mig det här någon himla gång. Fatta vilket misslyckande om man kuggar sin första tenta :( Hur ska man orka ha motivation till att fortsätta plugga då? Till att klara den andra tentan, när man vet att man har en omtenta hängande över sig. Visst, det är sant att en failad tenta inte är hela världen, man får fler chanser, men ändå! Usch och fy för det här! x)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0