Tack!

Tänk att varje gång får ändan ur vagnen och börjar träna igen så ger kroppen igen genom att ge en en förkylning. Vad är logiken? "Varsågod kroppen, här får du choklad varje dag och ingen motion alls" "Tack, tack, nu mår jag så bra så!" "Ok, kroppen, nu ska jag börja vara snäll mot dig och ge dig motion och mindre godis" "Hmm, det vill jag nog inte ha, här får du en dunderförkylning!" -.-
Snart dags att fortsätta läsa kurslitteratur (samt kanske borsta tänderna och komma i kläder...)! Där fick ni en liten uppdatering om denna morgon :P Och nej, inget svar från kören än. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0