Sorry

Blev inget inlägg igår heller, haha. Skulle vara så mycket enklare om jag kunde blogga från mobilen, men det vägrar ju funka så...
Aja! Igår på eftermiddagen åkte jag och Camilla till stan och köpte obscena mängder godis för att sedan åka hem och se på film på hennes dator, men i mitt rum :P Vi såg en helgalen men rolig film som hette Easy A, den tipsar jag gärna om. Så då blev vi ganska flummiga efter det och sen satt vi och kollade på roliga 9gag-inlägg som hon sparat och ja, en kul kväll helt enkelt. Sen såg vi Pluras kök med la familia och jag och mamma började se Men in Black 2 men jag somnade hela tiden så jag gick upp och la mig istället och så var den dagen över.
Idag har jag absolut inga planer mer än att jag har tänkt spela lite piano, bara att jag måste leta reda på några noter på internet, eftersom sidan jag använde förut inte funkar längre, vilket suger, för jag tror inte att jag kommer lyckas hitta nya...
Nästa vecka är jag "ledig" på tisdag och onsdag, det är så skönt, även om jag har 3 kapitel att läsa i vår underbara engelska kursbok, men eftersom jag tycker det är den bästa kurslitteratur vi någonsin haft så har jag ingenting emot det. hur är det möjligt att en engelsk kursbok kan vara såååå mycket enklare att först än typ alla svenska böcker vi hade i förra kursen sammanlagt?
Ok, slut på svammel, bye bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0