Skrivkramp!

Ja, som rubriken lyder, idag har jag skrivkramp efter en hård pluggdag med mycket skrivande, men jag är nöjd med mig själv och någonstans känner jag nog ändå att jag börjar få liiite grepp om det här. Är definitivt inte redo för tentan än, men det kommer, kanske? Let's hope so, tänker inte bli underkänd på min första tenta, fy satan vilket misslyckande, då är det bara att skita i att försöka utbilda sig känns det som.
   Kvällen blir nice då Camilla och jag har FF, både mamma och pappa är borta över natten med sina jobb, fett nice! Jag ska vara uppe hela natten och fest.... eh, kolla på film! xD Aja, det är lycka för mig! Imorrn blir det hemma-plugg och kalasmottagningen i Linköping. Hoppas på en kanonkväll trots Veronica Maggio, haha. Ha det fint, bästaste ni!
 
Avslutar med ett fint citat:
"Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion." Mohihihi :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0