Schemalagd fritid

Idag är då sista chansen att plugga till morgondagens domedag (haha). Jag har faktiskt gjort upp ett schema för den här dagen för att verkligen se till att jag pluggar som jag ska. Det är faktiskt också svårare att "fuska" och tänka att man inte behöver plugga när man har skrivit upp tider för att göra det. Just nu står det lunchrast på schemat så då tänkte jag att jag skulle slänga upp ett litet inlägg här. Paniken är borta, det ser jag inte som ett gott tecken, snarare som ett tecken på ett jag numera accpeterar att jag kommer faila.. Men jag vet inte, det går kanske jättebra? Efter denna intensiva dag känns det som att lite mer borde fastna däruppe. Jag har i vilket fall bestämt mig för att inte gå runt och analysera hit och dit hur det har gått sen, utan bara slappna av och ta det som det kommer. Vi får väl se hur det går :P Ikväll är det prova på-rep med studentkören. Dock läste jag på deras hemsida att de sökte killar, men ajg vet inte hur uppdaterad den är, så jag får väl bara vänta och se. Om inte annat får jag väl vara så himla bra att de inte har något annat val än att ta med mig ändå, hihi! Bajs på er ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0