Så, nu är det över!

Igår var det då dags för prova på-repet som jag har tjatat om. Och det var så kul! Och så underbart! Jag bara älskade att få sjunga i kör igen, det finns ju inget bättre. Har min provsjungning på måndag. Hoppas, hoppas verkligen att jag kommer med!
Ja, i alla fall, sen var det hem och äta och sova som gällde för mig. Vaknade klockan 4(?!) i morse för att det var så jävla varmt i mitt rum. Kändes inte som världens bästa start på en tentadag. Somnade kanske om efter ett tag tror jag, blev i alla fall väckt av min väckarklocka så... Åkte till skolan i god tid, kände mig inte särskilt nervös ens när jag kom in i salen och skulle visa mitt LiU-id. Var överhuvudtaget aldrig nervös under provets gång, mer koncentrerad, tror jag. Hur det gick? Rätt ok, tror jag. Vet att jag svarade helt åt helvete på en fråga men fick hjärnsläpp och tänkte att jag i alla fall skulle försöka skriva nåt, så då fick det bli så, helt enkelt. Satt 2 av de 4 timmarna vi hade på oss och kollade verkligen igenom och skrev allt jag kunde, så om jag inte blir godkänd kunde jag inte tillräckligt, helt enkelt. På nåt konstigt sätt känner jag att det ska bli rätt intressant att få reda på resultatet sen, haha.
Känns skönt att vara av med den här kursen nu men imorron börjar redan nästa kurs, introduktion från 9-17, helt stört! x)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0