Puh!

Åkte som sagt till skolan för att plugga, det tog längre tid än vad jag hade trott, men jag är nöjd med själv att jag faktiskt kunde få mig till att plugga på en "ledig" dag, och nu har jag bestämt mig för att få in lite bättre rutin på pluggandet och verkligen se till att jag lär mig tillräckligt för att klara av tentan. (Sorry att jag tjatar, men det är typ det enda som finns i mitt huvud just nu). När jag var klar åkte jag till stan och köpte foundation eftersom min tagit slut. Jag skäms nästan för att säga det, men får jag får verkligen så mycket bättre självförtroende när jag har foundation på mig för då får jag inte för mig att det enda folk som pratar med mig tittar på är mina finnar och utslag i ansiktet utan att de faktiskt ser mig. Alltså, jag hör själv hur dumt det låter, och det är verkligen inte "jag" att känna så, och jag är medveten om att det förmodligen bara är jag som överhuvudtaget ser någon skillna, men jag har haft foundation varje skoldag sen jag började universitetet och jag "mår bra" av det så varför inte? Jag får väl acceptera att jag faktiskt är precis lika ytlig som alla fjortisar jag brukar se ner på... Aja, i vilket fall när jag kom hem insåg jag att jag hade ett gäng med sidor i en bok att läsa till imorgon, så det var ju bara att sätta igång med det då. Och nu inser jag återigen att jag verkligen inte fattar hur jag orkade med det här året? Nu så fort jag inte har nån skolaktivitet eller liknande att göra så kommer jag liksom inte på nåt att göra och bara sitter som ett mähä och stirrar, typ, sjukt eller vad? Men! Jag har ju faktiskt inte börjat träna än som jag lovade att jag skulle börja med den här veckan så det är kanske lugnt ändå då! :D


Kommentarer
Olle

du har vart sysselsatt med KNTM ju, hehe ;) you go girl, feel good! ^^

2012-09-03 @ 20:27:29
URL: http://olledolle.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0