Ledig dag

Provsjungningen igår gick bra, tror jag. Var nog lite skakig på rösten ibland, men det blir jag när jag är nervös, så det är inte så mycket jag kan göra åt det. Får eventuellt besked idag på eftermiddagen annars senare i veckan. Kommer blir ledsen om jag inte kommer med... Aja! Det tar vi då.
Idag har jag inga lektioner eller föreläsningar och inte imorrn heller, men dock 3 kapitel i den engelska boken (som alla är långa) och ett kapitel i en bok som heter "Skola i normer", låter ju lagom kul x) Men eftersom jag har två dagar på mig så ska det väl gå det också. Om en timme ska jag träffa Nathalie och köpa tågbiljetter till Katrineholm dit vi ska på inflyttningsfest hos Malin på fredag. Ska bli kul!
*Paus i skrivandet för gåshud av fin låt*
Så. Så ser planen för dagen ut, skulle man väl kunna säga. På fredag ska vi också på något slags studiebesök på en förskola, vilket jag tror kommer bli riktigt kul, så fredag ser jag verkligen fram emot. Tror det kommer att bli en vecka överhuvudtaget. Äsch, vem orkar lyssna på det här dravlet? See you later alligator ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0