Gårdagen

Sorry, missade helt att bloggmånaden september startade igår, så det kan man verkligen kalla en dålig start!  Men om jag berättar om gårdagen så kan vi säga att vi är kvitt, ok? Bra!
   Igår var det då alltså dags för finalen på Nolle-P, finsittningen! Det var alltså finkläder, trerätters middag, spex och sång på Laxholmen. Det var tyvärr inte riktigt så kul som jag hade trott, men jag är ändå ganska nöjd med kvällen. Det tråkiga så här dagen efter är ju at NolleP-tiden är slut och nu har man bara skola att se fram emot, typ. Vår första tenta om 10 dagar, tjoho! Men, inga lektioner imorrn, även om man såklart måste plugga lite ändå och så Kalasmottagningen i Linköping på onsdag. Det är typ en aktivitetsdag som alla nya studenter på LiU får gå på gratis och det kommer till exempel bli scenshow med Veronica Maggio, vilket jag ju är öööverlycklig för, haha. Jaja, jag tror att det kommer bli riktigt kul. Det var nog allt jag hade att säga för nu, kanske återkommer med ett till inlägg ikväll för att kompensera för det missade inlägget igår. Ha det bra allt fint folk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0