Fun Friday

Idag har vi haft arbetsgrupp hela dagen. Eller, fram till lunch då, sen var dagen slut, men nu fattar. Och jag är så nöjd och glad med min grupp! Vi fungerar så bra ihop, tycker lika om saker, kan prata om allt som har med skolan att göra, man får liksom känslan att man inte är ensam i den här tentapaniken som råder just nu. (5 dagar kvar! :/) Jag kunde verkligen inte ha fått en bättre grupp och det är så skönt att vi ska vara i den här gruppen hela terminen. Mindre kul att behöva byta grupp visserligen, men det är ju långt kvar!
   På tisdag ska jag på öppet rep med SKÖN, studentkören i Norrköping. Sen är det provsjungning veckan efter. Ska bli så kul att få sjunga kör igen! (Haha, jag bara räknar med att komma med xD). Som ni märker är jag glad på livet idag, hihi. Vilket är underligt med tanke med tanke på att hela helgen kommer ägnas till tentaplugg, utom födelsedagsfirande för min kusin och farbror, men det får väl gå. Pussisar! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0