FML ^^

Alltså, seriöst, vad är det här? x) Lyckades hitta en annan studentkör med bara tjejer som fanns i Linköping så då tänkte jag att jag får väl söka dit istället då. Vad händer? Jo, så många har varit intresserade att de inte ens har möjlighet att låta mig provsjunga. Alltså, förstår ni, jag blev dissad innan de ens hade hört om jag kunde sjunga! Oh, the irony ^^
Shit pommes frites, det är verkligen meningen att jag ska låta min sångröst förmultna tills den inte är duglig längre, haha. Då kommer det säkert hagla körerbjudanden över mig, men min röst kommer vara för värdelös för att jag ska få vara med ändå xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0