Dagen

Idag känner jag mig lite trött, sovit dåligt både natten till lördag och inatt. Drömde dessutom ännu en dröm om kören (är jag helt störd? x)) där jag fick höra från körledaren att jag var värdelös typ och att jag tydligen hade passiv halsfluss xD var tvungen att googla när jag vaknade och nej, det existerar inget som heter så, haha.
Gick tipspromenad på förmiddagen och träffade världens gulligaste bebis som fick alla att skratta :)
Mamma håller på och lagar risotto nu och det ska bli supergott, börjar bli hungrig fast det känns som om vi fikade nyss... Aja, det var allt jag hade och säga just nu, vi får se när vi ses igen!


Kommentarer
Olle

yaaay, we did it karrkarr, we finished das bloggmånad!! :D

2012-09-30 @ 22:00:07
URL: http://olledolle.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0