Dag 3

Tja dagboken!
Kom på att jag har ju glömt att säga att den irriterande människan i vår arbetsgrupp inte är med i vår grupp längre eftersom hon tydligen inte ska läsa den här kursen längre... Hon kunde tydligen tillgodogöra sig den på något annat sätt eller någonting. Aja, jag är nöjd x) Idag har jag inga lektioner eller föreläsningar så jag tar det bara lugnt. Men när Camilla kommer hem ska jag åka till skolbiblioteket och sätta mig och plugga lite. Det ser jag inte riktigt fram emot, menmen, 9 dagar kvar till tentan ju, och den har jag ju tänkt klara så då gäller det ju att man är förberedd, hehe. Take care guys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0