Back to business!

Så, nu lär saker komma tillbaka till det normalahär på bloggen igen, har varit en upptagen helg.
I fredags var jag i Katrineholm dit Malin har flyttat med sin pojkvän. Nathalie och jag tog tåget dit efter skolan och väl där så spelade vi Trivial Pursuit först (jag vann :D) och sen körde vi poker, haha. För att vara första gången får man väl ändå säga att jag klarade mig rätt bra, var i alla fall aldrig först med att förlora alla mina marker x) När jag kom hem sa mamma något vagt om att åka till Hallstahammar och gå på äppelmarknad (?!). Till slut framgick dock budskapet och här kommer lördagens händelser:
Jo, så här var det nämligen: Johanna är tydligen delägare i någon slags äppelodling i Hallstahammar som ligger i närheten av Västerås där min morbror med familj bor, så då hade hon fixat så att vi skulle träffa dom en sväng efter vi hade varit på den där äppelgrejen, haha. Har inte träffat dom sen min student så det var kul att ses igen. De har två supergulliga hundar som var jättegosiga också, så ännu en bonus ;) Vi åt god mat och kladdkaka till efterrätt. Sen när vi kom hem vid halv tio-tiden blev det en kortare msn-dejt med olledolle och sedan blev det sängen för att förbereda för söndagen...
Idag hade vi systrar bestämt att vi skulle åka ut till landet och ta itu med lite loppis-skit och lägga ut lite på tradera och så, så vid halv 11 bar det av ut till landet. Sen skulle Camilla göra nåt i kyrkan vid halv 3 så då åkte vi hem och jag satte mig med min underbara kurslitteratur och så har jag suttit och läst och lyssnat på musik sen dess (med paus för middag och liite nöje såklart).
Så det var min helg och därför har jag inte riktigt haft tillgång till bloggen. Men nu ska det bli bättring! Hade tänkt spela lite sims nu, men orkar nog inte riktigt det. Är dags att göra hus och pojkvänner till Clara och Linda och det där med husbygge är ju inte min favoritgrej med sims som ni vet, så kanske tar lite tid innan jag får motivation till det, vi får se...


Kommentarer
Olle

hallstahammar... du skämtar? xD lilla hålan där jag hade min mardröms-intensivkurs i!?! my gosh, trodde aldrig jag skulle behöva påminnas om stället igen... jag hade fel...

2012-09-24 @ 22:53:47
URL: http://olledolle.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0