17 september

Nu har jag haft min enda föreläsning för dagen och snart är det dags att åka iväg och provsjunga. Spännande! Nervositeten börjar komma smugande, men det är lugnt än så länge i alla fall. Kan ju äsga att jag kommer bli ganska ledsen om jag inte kommer med. Men, det kanske finns andra körer, vad vet jag? (Självklart vet jag att det finns andra körer, men det ska ju passa mig också :P)
Nu när halva bloggmånaden gått känner jag att det bli svårare att komma på något att skriva, det är det där med nyhetens behag liksom. När man börjar med något nytt som man tycker är kul så håller man på med det hela tiden och sen efter ett tag är det inte lika kul längre och man tappar lusten. Men! Misströsta icke, ty jag planerar att fortsätta tvinga mig själv att skriva här då och då i alla fall :)


Kommentarer
Olle

har precis samma känsla här, märk väl hur mycket kortare mina inlägg har blivit sen starten.. x)

2012-09-17 @ 21:18:48
URL: http://olledolle.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0