Prokrastinering

Japp, hela denna vecka är jag ledig från skolan, utom tentan på torsdag då xD Så tanken var ju förstås att veckan skulle ägnas åt tentaplugg. Vad jag har gjort idag? Åkt till skolan och lämnat in ett papper, köpt choklad, legat i sängen och sett på serieavsnitt, spelat tetris och allmänt slappat, tagit mig upp ur sängen, parkerat framför datorn där jag har spelat spel, kollat bloggar och fb och Loreens nya låt "Crying Out Your Name" har gått på repeat, samt att jag även har lyssnat på preview av hennes album, som jag funderar på att köpa eller önska mig i julklapp och så har jag ätit pannakaka. Duktig tentaplugg-dag va? ^^ Men, ok, jag lovar att gå och plugga nu, och ikväll lovar jag att gå till friskis, alldeles för längesen sist! Bai bai!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0