Heh!

Såhär står det i dagens fiskhoroskop i Extra Östergötland: "Du har mycket att göra och det känns bra, men du får inte vara nöjd med vad du har för tillfället. Sätt upp några mål och ha fokus på kärlek och framtiden" jag menar, det måste ju vara nåt slags dåligt skämt? Jag har haft så lite att göra på sista tiden att jag får ångestattacker för att mina tankar får för mycket tid att grotta ner sig i misär. Nog för att jag inte är astrologi-troende, men kom igen, nån måtta får det väl ändå vara?


Kommentarer
Olle

man ska inte läsa sitt soltecken i astrologidelen utan sitt ascent tecken, jag exempelvis är förr i lejonets ascent.. ;) puuuuss hihiih

Svar: Whaaat, hur funkar det? :S Hur vet man vilket tecken man ska läsa då? :P
Karolin

2012-11-01 @ 20:03:02
URL: http://olledolle.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0