Halsont och trött men glad ändå.

Hemma från ett underbart läger och har äntligen börjat på fältrapporten. Tjoho! Skrivit nästan en hel sida, faktiskt. Det är klapp på axeln där, måste jag nog säga. Om det inte vore för att jag har ont i halsen och är rätt trött så är livet bra nu. Eller, så bra det nu kan vara när man har tre dar på sig att skriva en rapport som man gärna skjuter upp att skriva hela tiden... Men imorrn har jag inga lektioner eller nåt sådant, så jag ska göra upp ett sånt där snyggt pluggschema som är varvat med nöje, som jag gjorde inför tentan, så jag ska jag nog få pli på den där rapporten till slut. För underkänd tänker jag definitivt inte bli, hehe.
Kan även berätta att jag satt på skolbiblioteket varje dag efter praktiken den här veckan och stressläste en bok på typ 250 sidor (Som jag bara kunde läsa där eftersom jag hade glömt att skaffa den och den bara fanns i såna exemplar som man inte får låna hem på biblioteket), inför ett litteraturseminarium som jag trodde var imorgon men insåg idag att det var ju på tisdag, så jag hade ju inte alls behövt stressa som en tok för att bli färdig. Menmen, nu kan jag koncentrera mig helhjärtat på den uppgift som ju faktiskt är betygsgrundande, vilket seminariet inte är.
Ok, sorry för troligen helt obegripligt svammel, det var allt! ;)


Kommentarer
Olle

är inte era seminarier betygsgrundande? :o

Svar: Inte de som vi har i den här kursen, den här kursen examineras med tenta :P
Karolin

2012-10-14 @ 23:13:26
URL: http://olledolle.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0