Fredagsmys

Ikväll har jag huset för mig själv, fett nice. Camilla kommer hem senare, men det gör faktiskt inget. Idag har det varit jobbigt i skolan. Jag kände bara att jag inte hade lust att vara där liksom. Tror dock att vi alla kände lite så. Det var väl för att man ville få ta helg och gå hem, haha.
Funderar på att poppa popcorn... Men känner mig ganska tjockis om jag gör det eftersom jag redan har ätit en glass och en bit kladdkaka. Men, haha, jag är ju faktiskt en tjockis! ^^ Det går inte många dagar mellan godisätandet här inte... Måste skärpa mig, men vet inte riktigt hur det ska gå till, vet inte vad om det är att man är stressad över skolan, eller att man har pms, men det är så himla gott att köpa med sig nåt sött när man åker hem som man kan gotta på! Hahaha, alltså, jag dör på mig själv xD
Så, hur har ni det? Kommentera gärna, jag gillar kommentarer :D Ni måste inte kommentera just på det här sjuka inlägget, men i övrigt är det alltid kul att se att folk läser :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0