Yes!

Så, nu har min fältrapport blivit godkänd, så nu kan jag strunta i den, haha. Sitter och skriver på min hemtenta eller vad det nu kallas för. Har börjat på den 4:e sidan nu, det ska vara 7-8, men jag har i alla fall kommit nånvart, så det känns inte lika oöverstigligt längre, vilket känns skönt. den ska in på fredag kl 12, så det känns det väl som att jag borde klara av. Annars får man väl ta en all-nighter på torsdag, hehe.
   Spelade sims efter frukosten imorse. Trodde att min sim bara hade 1 dag kvar till tonåring och det var bara 9 "timmar" kvar tills klockan var 18, så jag tänkte att jag väl hade tid med det. Dock så visade det sig när klockan slog 18 att hon hade 2 dagar kvar och att det nu är 1 dag kvar. Aja, tar det vid lunchen eller nåt, haha.
   Nu ska jag försöka komma in i ett skrivflow, så vi ses hörrni! Nu när det snöregnar ute så kommer jag i alla fall inte bli lockad att ge mig ut, så det är ju positivt om inte annat...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0