Usch och fy!

Efter att ha suttit och våndats bra länge kom jag äntligen på en frågeställning och har nu skrivit min inledning. Jag är inte helt nöjd med frågeställningen, men nu har jag i alla fall någonting att börja med, vilket var mitt syfte för denna arbetsdag. Nu ska jag göra en potion på Pottermore och sen ska jag käka och ta nåt serieavsnitt, alternativt spela lite sims. Btw, nån som har tips på ett riktigt sorgligt avsnitt av någon serie? Har kommit in i en period när jag tycker att det är mysigt att grotta ner sig i filmer eller avsnitt där det händer sorgliga saker. Vet inte varför, men så är det i alla fall. Tror det har nåt att göra med att jag kom o tänka på den här reklamen i och med biobesöket i lördags:

Kan ju avsluta med en rolig video också bara för att ;):
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0