Trötter

Jag är så fruktansvärt trött, helt freakin' utpumpad! Bakgrunden till det började igår
Vi hade gruppträff och förberedde inför vår redovisning. Vi började klockan 9. Var klara klockan 18. 9-18 med (i princip) full koncentration. Började må dåligt på eftermiddagen och blev nojig att jag var på väg att få maginfluensa. Vid 18-tiden när jag började dra mig hemåt insåg jag att man inte klara en 9-timmars arbetsdag med endast lunch vid 12. Speciellt inte som det matvrak jag egentligen är. Men jag glömde helt enkelt bort att äta. Crazy!  Iallafall, kom hem, la mig på soffan med en påse naturgodis och såg ett avsnitt one tree hill. Camilla gick till ungdomsgruppen i kyrkan. Efter ett tag får jag sms att Ida, som också är ungdomsledare för juniorerna på torsdagar, ville att jag skulle komma ner. Vi skulle nämligen ha disco och musiktävling och ingen hade förberett nåt. Så då körde vi på två timmars koncentration till då. Kom hem runt 22, kände av nån puckad anledning inte för att sova, så satte mig vid datorn och tog ett serieavsnitt till. Så jag kom till slut i säng vid 23.30,
   Nästa morgon vaknade jag till min väckarklocka och insåg att jag hade glömt att ställa om den, så klockan var 7.20. Score! Försökte somna om en timme, sen gick jag upp och denna dagen startade. Den var visserligen inte så ansträngande, men i vilket fall.
   Vid halv 3 ringde det på dörren. Jag satt med datorn i fåtöljen, reser mig försiktigt upp för att inte ha ner nåt, börjar gå, är intrasslad och halkar till på foten som redan blev nästan-stukad två gånger på friskis i måndags. Aj.
   Gick sedan ner 1.5 timme tidigare till juniorerna för att planera det sista. Sen började själva discot och allt gick jättebra, vi hade jättekul allihop, hade musiken på på sjukt hög volym och alla var bara glada. Jag dansade och hoppade omkring på min fot, vilket känns ganska dumt nu, den gör ont :(
   Så efter det var man trött och svettig och hade ont lite här och var. Sen dess har jag pretty much bara legat på soffan halvdöd, haha. Vilka dagar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0