Hej igen igen

Nu var det ett tag sen igen, så lite uppdateringar är kanske på sin plats?
Jag har fått tillbaka min fältrapport och den blev underkänd på grund av att jag hade skrivit förskolans namn i rapporten och det fick man visst inte göra. Men det var ju lätt fixat så nu har jag skickat in den reviderade rapporten och kommer att vara godkänd på den tidigast 21 november. Men det gör mig inget, praktik-delen av kursen var ju liksom bara 1,5 hp....
Vad mer kan sägas? Jo, jag har påbörjat det stora projektet att rensa städa och skapa bättre ordning i mitt rum. Det är verkligen välbehövligt, har knappt slängt något på typ 5 år. Trodde att jag skulle tycka att det var lite jobbigt, men jag tycker faktiskt bara att det är kul, så nu ska jag fortsätta med det. So long biatches! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0