Gråt inte över spilld... choklad?

Håller som sagt på med utrensning och så vidare av mitt kära rum och ahr ägnat de senaste kvällarna åt att gå igenom alla mina sparde böcker, papper osv. från mina skolår. Det är rätt intressant att läsa vad man tyckte och tänkte som 15-åring. Jag menar, man tyckte själv att man var så himla mogen och jag tänker ofta att jag inte har förändrats så himla mycket sen den tiden. Det känns skönt att inse att man både har förändrats och utvecklats sen dess.
   Annars har det vart en lååång dag i skolan. Vi hade föreläsning 8-10 och sen var litteraturseminariet inte förrän klockan 15, sjukt segt! Blev att sitta med Therese och Bianca och plugga lite och snacka lite. Hann även med ett telefonsamtal with my fellow fish och att spilla ner hela mig samt min bibliotekslånade bok med varm choklad. Nice work, bonehead! Så skaffade mig en ny mugg choklad och försökte se det roliga (?) i det. Tror jag har bränt mig lite på låret... Jag hade liksom inte hunnit dricka så mycket och automat-choklad är ju svinvarm!
   Det var allt jag hade för idag, vi ses snart igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0