Alltså...

... Jag börjar bli lite för bra på det här med att skjuta upp och hitta på anledningar till att "ta paus" när jag väl har lyckats börja. Nu har jag skrivit om min inledning så den funkar bättre och så har jag skrivit typ en mening på själva arbetet, samt lagt in referenserna jag hittills använt i referenslistan och jag är fullt övertygad om att jag behöver en paus för att titta på ett serieavsnitt nu... Fail! Skärpning! Var jag såhär på gymnasiet också? Det här är ju extremt alltså. Men ok, jag ska orka skriva lite till.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0