13 november

Idag har vi haft träff med arbetsgruppen och börjat spåna på redovisningen för denna kurs, vilket vi har haft på all våra kurser hittills. De är obligatoriska men ingår inte i kursbetyget, som denna gång utgörs av en hemtenta/skrivuppgift/whatever-it's-called. Det gick bra, men trögt, som vanligt när grupp a fixar redovisningar ^^ vi fick också reda på att en gruppmedlem som varit borta större delen av tiden sedan hennes systerdotter gick bort, nu valt att hoppa av. Väldigt tråkigt, men förståeligt. Det slog oss även att vår grupp kommer upplösas efter nästa kurs, vilket är så sjukt trist! Vi passar så bra ihop, jag vill inte ha en ny grupp!
Btw blev jag godkänd på min andra tenta om jag inte har sagt det. Denna gång blev det ett rent g, med 2 poängs marginal vilket känns mycket bättre än ett irriterande nästan-vg, haha. Det var allt för idag, skumkalas och tack och adjö!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0