18 juli

Aslängesen jag skrev, aj nov! Nu är det sommar och jag chillar på landet och har jättetråkigt ibland, soft ibland och jättekul rätt sällan, haha.
   12 juli kom antagningsbeskedet och jag kan nu kalla mig blivande universitetsstudent. Alla former av tvivel och skräck, i brist på bättre ord, har övergått till förväntann och glädje. Har surfat runt på Linköpings universitets hemsida, läst studentbloggar och hållit på som en riktig tönt och nu kan jag knappt vänta tills skolan börjar. Känns knäppt, hehe. Men allt kommer nog ordna sig, tror jag nu :) Ska försöka komma ihåg att blogga lite om livet som student här inne när jag kommer ihåg. Ha det bra allihopa!


Kommentarer
Anonym

Grattis karro! :D va kul!!! :D

2012-07-20 @ 18:48:28
Sofie

De va jag som skrev den där kommentaren haha

2012-07-20 @ 18:49:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0