Första inlägget 2012

Igår fick jag äntligen min efterlängtade bondskiva, 9 dagar efter jul, snacka om att jag hade längtat ihjäl mig de dagarna, haha.
   I natt drömde jag en sjuk dröm. Jag drömde att jag var ute och gick och så hittade jag hon som spelar Saga i Bron typ nedfrusen på marken och så skulle jag ringa efter ambulans och killen som svarade var typ helt sjuk i huvudet, han ringde upp mig efter samtalet för att säga att jag borde lära mig att prata tydligare, eller vad det var, jag kommer inte riktigt ihåg, ja, och i vilket fall ringde han mig flera gånger och sen hände det massa andra saker, helt sjukt, helt enkelt. Jag fattar inte var hjärnan får alla konstiga drömmar ifrån, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0