Tagga rååå!

Kursintroduktion imorrn då. Den nya kursen heter utbildningshistoria - förskolans...bla...bla...nånting. Vi säger väl utbildningshistoria kort och gott. Det är hårda tag direkt, verkar det som, första betygsatta litteraturseminariet redan på fredag, jajamensan! Dessutom ska var och en lämna in en skriftlig reflektion kring texterna. Och som om det inte vore nog så har vi i min fina arbetsgrupp A detta seminarium tillsammans med grupp B som allihopa ser det som en sport att vara så nedlåtande de bara kan. Underbart!
Så nu är man väl inte sådär överdrivet taggad på livet, men det får väl gå...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0