Hihi

Usch! Ju närmre nyår vi kommer desto mer deppig blir jag när jag inser att det snart är dags för skola Igen. Det gör inte saken bättre att jag blev underkänd på litteraturseminarie 1, att vårterminen inleds med betygsatt redovisning och inte heller att det snart är dags för ny skriftlig inlämningsuppgift. Jag vill inte! Jag trivs med att slappa hela dagarna och se på film och tv hela nätterna... Eller ok, jag ska erkänna att jag börjar bli lite rastlös nu.
men om vi avslutar lite positivt så ser jag fram emot en trevlig nyårsafton i alla fall. Så får vi se hur det går med resten sedan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0