Litteraturpanik

Jag har super-superpanik just nu, och är väldigt sur på alla äldre elever som påstod att det inte var så bråttom med att skaffa kurslitteratur. Nu har jag hamnat i situationen att jag har en bok på 75 sidor jag ska ha läst (och ha koll på vad det står också, antar jag) och den finns inte att få tag i nånstans! Alltså, beställer jag på internet tar det ju ett tag att få den, det är långa köer till den på både stadsbiblioteket och skolbiblioteket och de studenter som säljer har en tidigare upplaga, så jag vet inte om den funkar. HJÄLP!! Hur gick det här till?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0