Helg

Oj, vad de har gjort om på blogg.se, hittar ingenting, haha. Nej då, det blir nog bra, man måste vänja sig lite bara. Idag hade jag tänkt ta tag i att kolla upp vilka böcker jag behöver när och hur mycket osv. Tror ni schemasidan funkar? Nej. Så jag vet inte ens när jag börjar på måndag eller någonting. Fruktansvärt irriterande. Men tror att jag snart har fått tag på de böcker som det är mest akut med, så får jakten fortsätta sen. Jag måste säga att det är rätt rejält stressande hur många böcker man förväntas skaffa när kurserna är så korta, man hinner liksom knappt skaffa dom i tid, även om man är ute i god tid, vilket jag inte har varit till den första kursen. Jaja, jag tror att jag helt enkelt bara måste lugna ner mig och inte bli uppstressad och ta en sak i taget, så kanske det ordnar sig till slut. Synd bara att man får så många anledningar att bli stressad hela tiden. Om jag kunde komma in och se schemat skulle jag vara betydligt lugnare än vad jag är nu.
   Igår var jag och mina systrar i Stockholm och shoppade lite och hälsade på mormor. Det var kul och jag var inte ett dugg stressad eller orolig över skolan. Varför ska allt krånglas till så mycket hela tiden? -.-
   Aja, om typ 2 och en halv vecka har vi vår första tenta, vilket känns läskigt, men inte så stressande eftersom jag räknar med att ha tillräckligt med tid för att lära mig allt. Det är ju mest nu när det är Nolle-p på kvällarna också som det blir extra svårt att hinna med allt man vill och behöver göra, så till nästa lördag hoppas jag att jag ska ha lyckats landa i ett lagom stressat lugn, haha. Tack för nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0