Heh

Haha, snacka om att pms-hormonerna åker karusell i min kropp just nu! Har varit jätteglad hela dagen och njutit av en skön, ledig dag utan något inplanerat. Nu känner jag att humöret bara blir sämre och sämre och att jag känne rmig mer och mer sur hela tiden, det har visserligen sina orsaker *host* Camilla *host*, men i alla fall. Blev ingen NolleP-pubrunda idag eftersom Sofia inte skulle gå och jag inte ville gå själv. Känns trist nu, eftersom jag tror att jag hade känt mig mindre moody då och bara haft kul istället, men nu får jag väl ta det som det är, I guess. Imorrn blir det iallafall Fångarna på "bomull" vilket jag tror kommer bli riktigt kul, så får väl se fram emot det istället då. P&K på er x)


Kommentarer
Olle

har ni kickat ut den jobbiga tjejen ännu ur er grupp!? när slutar er nollning!?

2012-08-30 @ 18:43:08
URL: http://olledolle.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0