Dag 2 på LiU

Ja, som rubriken säger: dags för dag 2 på LiU, den dag då själva plugget började. Dock var det iof mest informationsföreläsningar idag men de har redan hunnit nämna typ tusen gånger att man måste börja läsa redan från dag 1. Har fått lite småpanik då och då under dagen, men för sjutton! Det löser sig!
   Nu är jag jättetrött. Jag är verkligen inte van vid full koncentration en hel dag längre, och det märks, kan jag säga. Imorgon börjar vi inte förrän efter lunch, jippie!! Nu har jag börjat umgås med två andra tjejer, varav en jag har träffat lite innan på ledarutbildningar med kyrkan, så det ska nog också bli bra, hoppas jag. Dock kommer vi snart delas in i arbetsgrupper så då lär det väl vara ens arbetsgrupp man har mest kontakt med, kanske. Så hoppas på bra folk i gruppen. Men det får vi inte reda på förrän imorrn.
   Ja, det är ungefär allt mitt liv har att erbjuda just nu, orkar helt enkelt inte så mycket mer, haha. Livet är hårt som student, börja fan inte plugga alltså, jag bara varnar er ;)
   Nej, skämt åsido, bara man kommer in i det så tror jag absolut att det kommer superlösa sig, hihi. Nu tar tröttheten över och jag säger inget vettigt, så nu blir det nog nåt serieavsnitt innan sängen. Pussar och kramar!


Kommentarer
Olle

har du hittat alla böcker och sånt som du ska ha nudå?

2012-08-21 @ 22:22:58
URL: http://olledolle.blogspot.com
Karolin

Njae, men jag har reserverat dom på biblioteket, så jag hoppas att jag får tag på dom snart :)

2012-08-22 @ 08:34:20
URL: http://strangeparadise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0