20 augusti

Hej, nu är jag här igen! Mycket har hänt den senaste tiden, så jag orkar inte riktigt snacka om allt, hehe. Så vi går rakt på denna dagen. Min första på förskollärarprogrammet.
   Igår var det smygstart på Nolle-P med lekar och fika i vasaparken. Jag fick då kontakt med tre tjejer och vi bestämde att vi skulle träffas och fika innan uppropet och sen gå dit tillsammans, så det kändes jätteskönt att ha någon att gå dit med, annars skulle jag nog nästan inte ha vågat gå in. Sedan var det dags för korvstoppning i hjärnan med massor av information om ditten och datten. Efter att ha spenderat dagen tillsammans med de här tjejerna så kan jag ju säga att vi nog inte har så värst mycket gemensamt, de röker som skorstenar allihop till exempel, så förhoppningsvis lär man känna lite annat folk också under NolleP-veckorna. Kvällsaktiviteten idag var lekar i grupper med olika stationer och korvgrillning. Trevligt, var det. Jag hoppas att det bara kommer blir bättre allt eftersom tiden går. Och det blir det säkert. Det säger alla faddrar och allt vad det heter, så får väl lita på det helt enkelt. Tagg för skola 8.15-17 imorrn då, tjohej! Och eventuellt Pulsfest på kvällen. Men det skiter jag nog i... Aja, tack för mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0