1 augusti

Nu var det ett tag sedan igen. Den största anledningen är inte att jag inte har haft lust, för det har jag haft, men grejen är att jag typ stör mig på ljudet av tangenterna när man sitter och skriver mycket, så då tänker jag att andra också gör det så för att ingen ska fråga vad jag håller på med låter jag bli att skriva istället ^^ Normal var man, ja.. Och att skriva från mobilen är alldeles för jobbigt med mina mini-tangenter. Hehe, sickna problem, va?
   Jaa, vad har man att säga då? Jo, att den här sommaren har varit så sjukt tråkig vädermässigt. Annars har det faktiskt varit en av de bättre somrarna på senare år. Jag tycker att jag ändå har hunnit med en hel del, träffat mycket vänner och så, så det känns helt okej. Har inte varit på Gröna Lund än, vilket jag har längtat efter hela sommaren, och det ser inte ut som att det kommer att bli av heller :( Nån av alla mina läsare som vill åka dit med mig? ;) Nej, men på något sätt ska jag väl få till det innan skolan börjar, får väl åka själv i värsta fall, antar jag.
   Mindre än 3 veckor kvar tills jag börjar på universitetet. Nervositeten och oroskänslorna börjar komma smygande tillbaka nu, men jag försöker att inte låtsas om dem. Måste också se till att ordna allt som ska ordnas innan allt drar igång... T.ex. ska man begära utdrag från belastningsregistret hos polisen så att man kan bevisa att man inte är pedofil eller något sådant. Själv har jag ju förstås inget att oroa mig, helgon som jag är (a). Men så är det förstår ni, nu ska jag avsluta detta inlägg för snart börjar top model, så bye bye!
Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0