29 september

Igår eftermiddag blev det en spontan cykeltur till stan (Ok, först till ica kneippen och köpa choklad... but let's pretend that didn't happen ;)). Jag gick till biblioteket och lånade ett wii-spel. Sen blev det att jag gick hem istället för att cykla. Jag gick och gick och tänkte på en massa saker. Det var riktigt skönt faktiskt. Det behövdes nog. Känns också bra att jag för ovanlighetens skull inte har nån ångest inför hösten, det känns bara mysigt :)
   Idag var jag på arbetsförmedlingen och är från och med måndag inskriven i jobbgarantin för unga, hoppas det leder till nåt nu :)
   Har då sålt biljetter till flimmer filmfestival på domino, så sjukt roligt! :D Dock inte i måndags, då blev det bara långsamt, det hände liksom ingenting. Nästa pass blir måndag 18-22, can't wait!


Kommentarer
Anonym

That's my girl! <3

2011-09-30 @ 21:39:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0